Friday, October 30, 2009

Random~




Finally, the Digi Broadband work!!!
after i signed up for the broadband, the girl which work at there,
tell me, after 3hours and you can definitely surf the net with this,
but once i get back to home and after 5 hours, i try...
it doesn't work,



what the heck, i know this will happen because last time
my Digi postpaid late to pay the bill, and they will stop the service,
and then go and pay it loh, after that the boy who work at there,
tell me, after 2 hours it will recover the service,
but once i get home and don't know after how many hours,
it doesn't work also...
need to wait until the next day,
since i got this experience, so when my mummy say want to go back the Digi Centre to ask WHY~


then i say, never mind lah, wait for next day,
and today is the next day i mention,
just as i expected, it work~
why they are so inefficiency...
speechless loh~
next time if you sign up for anything from Digi,
don't trust what they say like after how many hours can use~
IT'S NOT ACCURATE!


_________________________________________________
纯属本人发牢骚篇~决无情绪低落!!!

今天有meeting,
觉得自己有点无能咯。。。
有这种感觉,或许你们觉得我并没有当主席的资格所以才会这样吧,
meeting过后我一直在想,我为什么会这么无能,
突然脑海里飘过一些假设,
如果当年文康在st. john 还 active 的话,
或许主席就不是我,而是他了,
也许我只是个代替品,
如果主席是文康的话,你们应该会比较开心吧,
毕竟他比我好,和你们感情也比我好...


有时候真的觉得,文康来的比自己更有领导能力,
更有风范,可以让你们更加活跃。。。
当我和城和锋聊着这个话题时,
城说出了一点令我更加觉得自己是代替品,
就是关于yaoyao的,
当文康他们和我们都同时在的时候,
yaoyao是比较融入他们,
其实不是比较,是很明显的,
当他们不在是,他才会和我们聊聊,


这是真的吗?
我刚刚想了很久,
我觉得关于主席那个,我是一个代替品,
但是yaoyao那个,我并不觉得,
因为每个人都扮演着不同角色,
不同时间,不同地点有不同的东西,
所以我并不觉得我在朋友方面是个代替品,
我很开心因为我有这么多朋友
但是有时很沮丧的是,
朋友伤心时,不能好好的安慰他们,
而且有时无心的玩笑伤害了他们,
真的很对不起。。。
在这里要恳求你们可以原谅我。。。
再一次对不起,因为我不是最好的朋友~


No comments: